اطلاعيه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسري سال 1398 دانشگاه علوم پزشكي قزوين

(به نام خداوند جان و خرد)

به سيستم ثبت نام  الكترونيكي دانشگاه علوم پزشكي قزوين خوش آمديد.

قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون سراسري سال 1398

ëëë

باسلام و عرض تبريك بمناسبت پذيرش شما در دانشگاه علوم پزشكي قزوين 

پذيرفته شده گرامي لطفا قبل از اقدام به ثبت نام، لازم است اطلاعيه مشروحه زير را به دقت مطالعه نموده و با رعايت مفاد آن ثبت نام خود را انجام دهيد.

فهرست مطالب اطلاعيه ثبت نام دانشگاه:

1- مراحل و زمان ثبت نام

2- توضيحات در ارتباط با نحوه ي ارسال مدارك به صورت اينترنتي

3- ثبت نام اينترنتي در سامانه ثبت نام دانشگاه

4- زمان شروع کلاسهای درسی دانشگاه

5- ثبت نام حضوري دانشگاه

6- شماره تلفن هاي معاونت دانشجويي، فرهنگي دانشگاه

7- آدرس محل، شماره تلفن و آدرس سایت هاي دانشكده ها

1- مراحل و زمان ثبت نام  

ثبت نام شما در دو مرحله به شرح زير انجام مي گيرد:

ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نام دانشگاه

از تاريخ 26/6/98 لغایت 31/6/98

ثبت نام حضوري امور آموزشی و رفاهي دانشگاه

از تاريخ 2/7/98 لغايت 4/7/98

ëëë

لازمست قبل از شروع ثبت نام اينترنتي مدارك ثبت نام مورد نياز كه در ذيل اطلاعيه خواهد آمد را به صورت اسكن شده با رعايت توضيحات زير در دسترس قرار دهيد.

2- توضيحات در ارتباط با نحوه ی ارسال مدارك به صورت اينترنتي

  • لازم است كليه فايلها به صورت تصوير ارسال گردد.
  • فايل تصويري بايد به فرمتjpeg و با حجم كمتر از 500 كيلو بايت اسكن شده باشد. (پسوندjpgياjpeg)
  • فايل تصويري كه تصوير داوطلب بصورت معكوس يا داراي زاويه است، مورد قبول نيست.
  • كد ملي را بدون خط فاصله يا خط تيره وارد نماييد.
  • از درج خط تيره يا / در آدرس و كد پستي خودداري نماييد.
  • لطفاً نشاني پست الكترونيكي فعال و معتبر را وارد نماييد.
  • در گزينه " نوع سكونت " در قسمت " اطلاعات سكونت " ،بومي يا غير بومي بودن در استان قزوين مد نظر مي باشد.
  • نام محل كار در قسمت " اطلاعات سكونت " اعلام شود. ( در صورتيكه شاغل هستيد )
  • در ضمن جهت پيشگيري از بروز مشكلات بعدي حتما در روزهاي اوليه بازه زماني اعلام شده ثبت نام نماييد، تا در صورت نقص مدارك فرصت كافي براي تكميل مدارك ثبت نام داشته باشيد.

3- ثبت نام اينترنتي در سامانه ثبت نام دانشگاه

لطفا نسبت به ورود اطلاعات صحیح در این سامانه دقت فرمایید؛چرا که مسئولیت صحت ورود اطلاعات و مدارک به عهده فرد پذیرفته شده می باشد.

1- 3- مراحل ثبت نام اينترنتي:

1- تكميل اطلاعات شناسنامه اي

2- تكميل اطلاعات تحصيلي مقطع قبلي

3- تكميل اطلاعات ثبت نام

4- تكميل اطلاعات سكونت

5- ارسال فايل مدارك

تذكر (1):براي ورود اطلاعات در سامانه دكمه " ويرايش " و در اتمام كار دكمه " ذخيره " را فشار دهيد.

تذكر (2):براي ارسال مدارك اسكن شده در سامانه دكمه " ارسال فايل " و در اتمام كار دكمه " ثبت ارسالي ها " را فشار دهيد.

6- حداقل 24 ساعت پس از ثبت نام كارشناسان اداره خدمات آموزشی مدارك را بررسي نموده و اطلاع رساني را از طريق همين سامانه انجام مي دهند، جهت آگاهي از تكميل بودن و تائيد مدارك بايد مجددا"به سامانه ثبت نام اينترنتي مراجعه نمائيد تا  پيام " اطلاعات فرآيند ثبت نام و مدارك ارسالي شما تكميل است "را مشاهده نمائيد.

تذكر مهم(1): در صورت مشاهده پيام" اطلاعات فرآيند ثبت نام شما ناقص مي باشد و يا مدارك ارسالي شما ناقص مي باشد"، بايد سريعاً از طريق سامانه ثبت نام اينترنتي در قسمت بررسي مدارك علت نقص مدارك را مشاهده و نسبت به رفع نقص خود دربازه زماني ثبت نام اقدام نموده و از سامانه مذكور مجدداً مدارك ناقص را ارسال نماييد و منتظر پاسخ بررسي مجدد كارشناسان اداره خدمات آموزشی باشيد.

تذكر مهم(2): ثبت نام اينترنتي شما هنگامي نهايي خواهد شد كه پيام" اطلاعات فرآيند ثبت نام شما تكميل مي باشد و مدارك ارسالي شما تكميل مي باشد"را در صفحه اصلي سامانه ثبت نام اينترنتي مشاهده نماييد.

7- پس از مشاهد پيام " اطلاعات فرآيند ثبت نام شما تكميل مي باشد و مدارك ارسالي شما تكميل مي باشد "تاييديه ثبت نام خود را از سامانه (دو نسخه) پرينت نمائيدلازم بذکر است ارايه تأييديه ثبت نام براي ثبت نام حضوري الزامي     مي باشد.

2- 3- مدارك لازم براي ثبت نام اينترنتي:

1- فايل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي آن (كه تا تاريخ 31/6/98 اخذ شده باشد) براي داوطلبان نظام جديد آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير مركز پيش دانشگاهي كه نوع رشته تحصيلي پيش دانشگاهي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي در آن قيد شده باشد. (عکس  روی گواهینامه پیش دانشگاهی نیز باید ممهور به مهر دبیرستان باشد)   

2- فايل گواهينامه پايان دوره متوسطه يا گواهي ديپلم متوسطه نظام جديد آموزش متوسطه و سال ماقبل ديپلم براي داوطلبان نظام جديد آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان و يا هنرستان كه بخش و شهرستان محل اخذ مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد و سال ماقبل ديپلم نظام جديد در آن مشخص شده باشد. (عکس  روی گواهینامه پیش دانشگاهی نیز باید ممهور به مهر دبیرستان باشد)  

3- فايل گواهينامه دوره چهارساله و يا شش ساله نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان و يا هنرستان كه نوع ديپلم، بخش و شهرستان محل اخذ ديپلم در آن قيد شده باشد. (براي ديپلمه هاي نظام قديم)

4- فايل كارنامه تحصيلي دوره سه ساله متوسطه (ديپلم) نظام جديد يا قديم عكس دار با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان و يا هنرستان (عکس  روی کارنامه تحصیلی نیز باید ممهور به مهر دبیرستان باشد)  

5- فايل كارنامه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي عكس دار با امضاء و ممهور به مهر مركز پيش دانشگاهي (عکس  روی کارنامه پیش دانشگاهی نیز باید ممهور به مهر دبیرستان باشد)  

6- فايل تمام صفحات شناسنامه.

7- فايل عكس تمام رخ 4 ×3 تهيه شده در سال جاري.

8- فايل كارت ملي پشت و رو.

تذكر:مدارك اعلام شده در رديف هاي 9 و 10 و 11 و 12صرفاً مربوط به پذيرفته شدگان داراي مدرك كارداني دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مي باشد كه با اين مقطع تحصيلي در آزمون سراسري شركت نموده اند.

9- فايل اصل و يا گواهي مدرك دوره كارداني (فوق ديپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالي براي پذيرفته شدگان داراي مدرك مذكور با قيد تاريخ اخذ مدرك كارداني حداكثر تا تاريخ 31/6/98 مشخص شده باشد.

10- تصويرگواهينامه انجام خدمات قانوني مقرر (طرح لايحه نيروي انساني) براي پذيرفته شدگان داراي مدرك كارداني گروه آموزش پزشكي كه پايان طرح نيروي انساني آنان تا تاريخ 31/6/98 باشد.

11- فايل اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و  بدون قيد و شرط از سازمان متبوع براي كارمندان دولت.

12- فايل اصل تسويه حساب اداره صندوق رفاه وزارت متبوع (براي دارندگان مدرك كارداني گروه آموزش پزشكي).

13- قابل توجه پذيرفته شدگان رشته پزشكي و پرستاری و مامایی ظرفيت مازاد:

- فايل فيش واريزي شهريه تحصيلي رشته پزشکی به مبلغ اللحساب بر اساس تعرفه سال تحصیلی 99-98  000/335/82 ريال (معادل هشت میلیون دویست و سی و سه هزار هزار و پانصد تومان) به شماره حساب 43523754 ( شماره شبا IR 050130100000000043523754  ) درآمد اختصاصي دانشكده پزشكي شهيد بابايي در نزد بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قزوين كد 716 بابت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 99-98

- فايل فيش واريزي شهريه تحصيلي رشته پرستاری به مبلغ اللحساب بر اساس تعرفه سال تحصیلی 99-98  000/005/50 ريال (معادل پنج میلیون و پنج هزار تومان) به شماره حساب 43777910 (شماره شبا  580130100000000043777910) درآمد اختصاصي دانشكده پرستاری و مامایی در نزد بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قزوين كد 716 بابت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 99-98

- فايل فيش واريزي شهريه تحصيلي رشته مامایی به مبلغ اللحساب بر اساس تعرفه سال تحصیلی 99-98  160/000/50 ريال (معادل پنج میلیون و شانزده تومان) به شماره حساب 43777910 (شماره شبا  580130100000000043777910 ) درآمد اختصاصي دانشكده پرستاری و مامایی در نزد بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قزوين كد 716 بابت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 99-98

14-مدرك نظام وظيفه براي آقايان:

- فايل كارت پايان خدمت يا كارت معافيت از خدمت پشت و رو.

توضيح اينكه: ساير پذيرفته شدگان در صورت عدم ممنوعيت قانوني از معافيت تحصيلي برخوردار خواهند شد.

15-فرمهاي تعهد ثبت نامي

فرمهايي كه بايد پذيرفته شدگان از سامانه ثبت نام دريافت، تكميل و پس از اسكن فرم، فايل آن را از طريق سامانه ارسال نماييد:

- فرمهاي تعهد ثبت نامي شماره 1و 4( براي پذيرفته شدگان با سهميه ثبت نامي منطقه 1 و شاهد و ايثارگر)

- فرمهاي تعهد ثبت نامي شماره 1 و 6(براي پذيرفته شدگان با سهميه ثبت نامي مناطق 2 و 3 )

- فرم شماره 12(براي پذيرفته شدگان كارمند)

- فرم اطلاعات اولیه دانشجویان (برای کلیه پذیرفته شدگان)

- فرم تقاضای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (بجز دانشجویان سهمیه مازاد)       

- فرم شماره  14 (برای پذیرفته شدگان 30 درصد بومی رشته پزشکی )

دانشجویان محترم اطلاع داشته باشند که حتماً  قبل از ثبت نام حضوری در دانشگاه می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشگاه به نشانی ذیل ثبت نام اينترنتي خود را انجام داده و تأييديه ثبت نام و شماره دانشجویی را دريافت نمايند.

               

سامانه ثبت نام اينترنتي دانشگاه

به نشانی:http://er.qums.ac.ir

ëëë




قبل از حضور در دانشگاه کلیه پذيرفته شدگان ملزم به ثبت نام اینترنتی می باشند و در صورت عدم ثبت نام به صورت اینترنتی در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل محسوب می گردد. لازم بذکر است صرفاً در صورت بروز مشکل يا ابهام درباره موارد فني ثبت نام،پذيرفته شدگان محترم می توانند با شماره تلفن5-33336001 – 028 داخلی 2528 و 2529 اداره خدمات آموزشی امور آموزشي دانشگاه تماس حاصل فرمایند.در غير اينصورت از تماسهاي غير ضروري جداً خودداري نمايید.

ضمناً درمورد ابهام در امور رفاهي و خوابگاهي با شماره تلفن هاي حوزه معاونت دانشجويي، فرهنگي دانشگاه كه در بند شش اعلام گرديده است تماس حاصل فرماييد.

ëëë

قابل توجه پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد، اتباع خارجی در این دانشگاه

  • پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد رشته پزشکی می بایست سفته معادل 000/000/300/1 ریال ( معادل یکصدو سی میلیلون تومان) بابت شهریه کل دوره از بانک ملی تهیه و بعنوان تضمین ارائه نمایند.( سفته فوق زمان ثبت نام حضوری می بایست توسط دفتر حقوقی دانشگاه تائید گردد) .ضمناً پذیرفته شدگان مذکور ملزم به پرداخت شهریه مطابق جدول شهریه مصوب هیأت امناء دانشگاه می باشند.
  • پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد رشته پرستاری و مامایی می بایست سفته معادل 000/000/400 ریال ( معادل چهل میلیون تومان) بابت شهریه کل دوره از بانک ملی تهیه و بعنوان تضمین ارائه نمایند.( سفته فوق زمان ثبت نام حضوری می بایست توسط دفتر حقوقی دانشگاه تائید گردد) .ضمناً پذیرفته شدگان مذکور ملزم به پرداخت شهریه مطابق جدول شهریه مصوب هیأت امناء دانشگاه می باشند.
  • از پذیرفته شدگان اتباع خارجی در کلیه رشته ها سند یا سفته ای محضری معادل ریالی شهریه کل دوره بعنوان تضمین دریافت خواهد گردید. ضمناً پذیرفته شدگان مذکور ملزم به پرداخت شهریه مطابق جدول شهریه مصوب هیأت رئیسه دانشگاه می باشند.

قابل توجه پذیرفته شدگان با سهمیه 30 درصد بومی در رشته های پزشکی مقطع دکتری عمومی

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان با سهمیه 30 درصد بومی رشته های پزشکی به صورت مشروط بوده و این پذیرفته شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری مبنی بر انجام خدمت به مدت سه برابر طول مدت تحصیل به صورت غیر قابل خرید و جابجایی به دانشگاه و لحاظ نمودن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره دو آزمون سراسری سال 1398 می باشند.

ثبت نام این دسته از پذیرفته شدگان پس از اخذ تعهد محضری در روز ثبت نام حضوری قطعی خواهد شد. (اطلاعیه دفتر حقوقی).

 

4- زمان شروع کلاسهای درسی دانشگاه: پذیرفته شدگان گرامی لازمست پس از طی فرآیند ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نام دانشگاه و اخذ تأییدیه ثبت نام، و ثبت نام حضوری از تاریخ 6/7/98 براساس برنامـه انتخاب واحد خود در کلاسهای درسی مربوطه شرکت نمایند. حضور پذیرفته شدگان از تاریخ مذکور درکلاسهای درسی الزامی       می باشد

5- ثبت نام حضوري

کلیه پذيرفته شدگان عزيز توجه داشته باشند پس از انجام ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نام دانشگاه، جهت ادامه فرآیند ثبت نام می بایستی با در دست داشتن تأييديه ثبت نام اينترنتي و مدارک اعلام شده در ذیل از تاریخ  2/7/98 لغایت 4/7/98 براساس جدول برنامه زماني ذيل به صورت حضوري به آدرس بلوار شهيد باهنر، مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مراجعه و نسبت به ثبت نام و تحويل مدارك مربوطه خود اقدام نمايند. در غیر این صورت ثبت نام شما کان لم یکن تلقی خواهد شد . ضمن آنكه پذيرفته شدگان محترم می توانند جهت دريافت اطلاعيه امور رفاهي و فرمهاي ثبت نامي و كسب اطلاعات بيشتر به پایگاه اینترنتی معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه به نشانی http://vccs.qums.ac.ir مراجعه نمايند. 

جدول برنامه زماني ثبت‌نام حضوري از پذيرفته‌شدگان

روز و تاريخ ثبت‌نام

ترتيب حرف اول نام خانوادگي

سه شنبه 2/7/98

الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ - ح – خ - د

چهارشنبه 3/7/98

ذ– ر– ز- ژ – س - ش – ص- ض – ط – ظ- ع

پنجشنبه  4/7/98

غ – ف – ق – ك - گ – ل – م – ن – و - هـ - ي

ëëë








1- 5- مدارك لازم براي ثبت نام حضوري:

1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي آن (كه تا تاريخ 31/6/98 اخذ شده باشد) براي داوطلبان نظام جديد آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير مركز پيش دانشگاهي به انضمام يك برگ تصوير آن كه نوع رشته تحصيلي پيش دانشگاهي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي در آن قيد شده باشد.

2- اصل گواهينامه پايان دوره متوسطه يا گواهي ديپلم متوسطه نظام جديد آموزش متوسطه و سال ماقبل ديپلم براي داوطلبان نظام جديد آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان و يا هنرستان به انضمام يك برگ تصوير آن كه بخش و شهرستان محل اخذ مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد و سال ماقبل ديپلم نظام جديد در آن مشخص شده باشد.

3- اصل گواهينامه دوره چهارساله و يا شش ساله نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان و يا هنرستان به انضمام يك برگ تصوير آن كه نوع ديپلم، بخش و شهرستان محل اخذ ديپلم در آن قيد شده باشد. (براي ديپلمه هاي نظام قديم)

4- اصل كارنامه تحصيلي دوره سه ساله متوسطه (ديپلم) نظام جديد يا قديم (عكس دار با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان و يا هنرستان) به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي (عكس دار با امضاء و ممهور به مهر مركز پيش دانشگاهي) به انضمام يك برگ تصوير آن.

6- اصل و تصوير شناسنامه (از كليه صفحات)  سه سري.

7- عكس تمام رخ 4 ×3 تهيه شده در سال جاري (دوازده قطعه) پشت نويسي شده مشخصات شامل نام، نام خانوادگي، نام پدر، رشته تحصيلي.

8- اصل و تصوير كارت ملي ( پشت و رو )  سه سري.

تذكر:مدارك اعلام شده در رديف هاي 9 و 10 و 11 و 12  صرفاً مربوط به پذيرفته شدگان داراي مدرك كارداني دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مي باشد.

9- اصل و يا گواهي مدرك دوره كارداني ( فوق ديپلم ) دانشگاهها و موسسات آموزش عالي براي پذيرفته شدگان داراي مدرك مذكور با قيد تاريخ اخذ مدرك كارداني حداكثر تا تاريخ 31/6/98 مشخص شده باشد، به انضمام يك برگ تصوير آن.

10- گواهينامه انجام خدمات قانوني مقرر ( طرح لايحه نيروي انساني ) براي پذيرفته شدگان داراي مدرك كارداني گروه آموزشپزشكي كه پايان طرح نيروي انساني آنان تا تاريخ 31/6/98 باشد.

11- اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و  بدون قيد و شرط از سازمان متبوع براي كارمندان دولت.(براساس مفاد فرم شماره 14)

12- اصل تسويه حساب اداره صندوق رفاه وزارت متبوع.

13- اصل رسيد دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط به درخواست تأييديه تحصيلي مقاطع ديپلم و پيش دانشگاهي ( الزامي است.)

14- قابل توجه پذيرفته شدگان رشته پزشكي و پرستاری و مامایی ظرفيت مازاد:

- فايل فيش واريزي شهريه تحصيلي رشته پزشکی به مبلغ اللحساب بر اساس تعرفه سال تحصیلی 99-98  000/335/82 ريال (معادل هشت میلیون دویست و سی و سه هزار و پانصد تومان) به شماره حساب 43523754 ( شماره شبا IR 050130100000000043523754  ) درآمد اختصاصي دانشكده پزشكي شهيد بابايي در نزد بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قزوين كد 716 بابت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 99-98

- فايل فيش واريزي شهريه تحصيلي رشته پرستاری به مبلغ اللحساب بر اساس تعرفه سال تحصیلی 99-98  000/050/50 ريال (معادل پنج میلیون و پنج هزار تومان) به شماره حساب 43777910 (شماره شبا  580130100000000043777910) درآمد اختصاصي دانشكده پرستاری و مامایی در نزد بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قزوين كد 716 بابت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 99-98

- فايل فيش واريزي شهريه تحصيلي رشته مامایی به مبلغ اللحساب بر اساس تعرفه سال تحصیلی 99-98  000/016/50 ريال (معادل پنج میلیون و شانزده تومان ) به شماره حساب 43777910 (شماره شبا  580130100000000043777910 ) درآمد اختصاصي دانشكده پرستاری و مامایی در نزد بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قزوين كد 716 بابت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 99-98

15-مدرك نظام وظيفه براي آقايان:

- اصل و تصوير كارت پايان خدمت يا كارت معافيت از خدمت ( پشت و رو )  يك سري.

16-فرمهاي ثبت نامي:

- اصل فرمهاي تكميل شماره 1و 4 براي پذيرفته شدگان منطقه 1 و سهميه شاهد و ايثارگر

- اصل فرمهاي تكميل شماره 1 و 6 براي پذيرفته شدگان مناطق 2 و 3 

- فرم شماره 12(براي پذيرفته شدگان كارمند)

- فرم اطلاعات اولیه دانشجویان

- فرم تقاضای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان( بجز دانشجویان سهمیه مازاد)       

- فرم شماره  14 (برای پذیرفته شدگان 30 درصد بومی رشته پزشکی )

17- قابل توجه بهیاران پذیرفته شده در رشته پرستاری:

- ارائه معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت، اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل اشتغال با تأیید دفتر پرستاری محل خدمت الزامی است.

- ارائه اصل گواهينامه یا گواهی موقت پايان دوره متوسطه بهیاری نظام قدیم يا گواهي ديپلم متوسطه بهیاری نظام جديد به همراه گواهی پیش دانشگاهی (که تاریخ اخذ آن حداکثر تا 31/6/98 باشد) الزامی است.

وشëëë

6 - شماره تلفن هاي معاونت دانشجويي، فرهنگي دانشگاه جهت اطلاع به شرح ذيل اعلام مي گردد:

آدرس:قزوين، بلوار شهيد باهنر مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشكي

شماره تلفن اداره رفاه:5-33336001– 028 -  داخلي 2704 و 2705 و 33368550- 028

شماره تلفن اداره امورخوابگاه ها:5- 33336001- 028 - داخلی 2702 و 2703 و 33368997 -028

شماره تلفن اداره تغذیه: 5-33336001- 028 - داخلی 2731 و 2733 و 33326091- 028

آدرس سایت معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه: http://vccs.qums.ac.ir

http://edu.kaums.ac.ir/UploadedFiles/3/notice.png

پذیرفته شدگان گرامی می توانند برای اطلاع از آیین نامه های آموزشی به پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی http://vce.qums.ac.ir  و كسب اطلاع از نحوه انتخاب واحد، برنامه کلاسها، آرایش دروس رشته تحصیلی و اطلاعات مرتبط به پایگاه اینترنتی دانشکده های دانشگاه به نشانی های زیر مراجعه نمایند:

7- آدرس محل، شماره تلفن و آدرس سایت دانشكده هاي مربوطه به شرح ذيل اعلام مي گردد:

پذيرفته شدگان رشته پزشكي

آدرس دانشکده: قزوين، بلوار شهيد باهنر مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشكي

تلفن کارشناس اداره آموزش دانشکده: 33239252 - 028

آدرس سايت دانشکده به نشاني:http://sm.qums.ac.ir/

پذيرفته شدگان رشته دندانپزشكي

آدرس دانشکده: قزوين، بلوار شهيد باهنر مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشكي

تلفن کارشناس اداره آموزش دانشکده: 33353009- 028

آدرس سايت به نشاني:/http://sd.qums.ac.ir

پذيرفته شدگان رشته پرستاري و مامايي

آدرس دانشکده: قزوين، بلوار شهيد باهنر مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشكي

تلفن کارشناسان اداره آموزش دانشکده: 5-33336001- 028 - کارشناس رشته پرستاری داخلی 3534 و کارشناس رشته مامایی داخلی 3533

آدرس سايت به نشاني:http://snm.qums.ac.ir/

پذيرفته شدگان رشته هاي مديريت خدمات بهداشتي درماني، مهندسي بهداشت حرفه اي، مهندسي بهداشت محيط و بهداشت عمومي

آدرس دانشکده: قزوين، بلوار شهيد باهنر مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشـــكي

تلفن کارشناسان اداره آموزش دانشکده: 5-33336001- 028 - کارشناس رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و مهندسی بهداشت حرفه ای داخلی 3718، کارشناس رشته های مهندسی بهداشت عمومی و مهندسی بهداشت محیط داخلی 3715

آدرس سايت به نشاني:http://sph.qums.ac.ir/

پذيرفته شدگان رشته هاي علوم آزمايشگاهي، اتاق عمل و هوشبري

آدرس دانشکده: قزوين، بلوار شهيد باهنر مجتمع پرديس دانشگاه علوم پزشكي

تلفن کارشناسان اداره آموزش دانشکده: 5-33336001- 028 –کارشناس رشته علوم آزمایشگاهی داخلی 3925، کارشناس رشته اتاق عمل داخلی 3926 و کارشناس رشته هوشبری داخلی 3930

آدرس سايت به نشاني:http://spm.qums.ac.ir/

ëëë

به منظور دریافت فرم های معاونت دانشجویی بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 




 
ëëë


تاریخ درج خبر : 1398/6/24 08:22:19


سایت دانشگاه
http://qums.ac.ir

سایت معاونت آموزشی
http://vce.qums.ac.ir