• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ 
  • کد خبر : ۴۱۰۱
صدور آنلاین 1270 مدرك تحصیلی برای دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشكی قزوین
صدور آنلاین 1270 مدرک تحصیلی برای دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین

کتر پیمان حیدریان، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: واحد دانش آموختگان دانشگاه در سال 1399، تعداد یک هزار و 270 مدرک تحصیلی را به صورت آنلاین برای دانش آموختگان دانشگاه صادر کرده است.

به گفته دکتر حیدریان، این مدارک، شامل: 300 گواهینامه موقت تحصیلی، 270 تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات، 400 اعلام دانش آموختگی، 250 دانشنامه و مجوز تحصیلی و همچنین 50 فرم شماره 12 برای دانش آموختگان متقاضی خروج از کشور است که توسط کارشناسان اداره دانش آموختگان صادر شده است.

این مقام مسؤول با اذعان به اینکه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشكي قزوين، یکی از بزرگ ترين گنجينه ها و سرمايه علمي و معنوي اين دانشگاه و بالطبع كشور محسوب مي شوند؛ اظهار کرد: حفظ شأن و منزلت گنجينه هاي علمي كشور و بزرگداشت و تكريم جايگاه ارزنده آنان وظيفه اي بس مهم و خطير به شمار مي رود.

دکتر حیدریان گفت: به منظور تحقق اين موضوع مهم و احترام به وقت و سرمايه دانش آموختگان دانشگاه، سامانه ارتباط مجازي ارائه خدمت به آنان، از اسفند ماه 1393 راه اندازي شده است.

وی با بیان اینکه اين سامانه با هدف پاسخگويي مستقيم و آسان به نيازهاي عمده دانش آموختگان در ارتباط با صدور انواع مدارك و گواهينامه هاي تحصيلي راه اندازي شده است، گفت: تمامي دانش آموختگان دانشگاه با مراجعه به اين سامانه و تكميل مراحل ثبت نام و درخواست خود، قادر خواهند بود، بدون نياز به حضور در دانشگاه، از طريق شركت پُست جمهوري اسلامي ايران، مدارك مورد نياز را دريافت کنند.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، هدف از ایجاد این سامانه را ساده سازي و سرعت بخشيدن براي اطلاع رساني به دانش آموختگان، حذف رفت و آمدهای غيرضروری و پيشگيری از تحميل هزينه های مالی و بروز خطرات جانی، صرفه جويي در هزينه سفرها و اقامت در شهر قزوين و امكان اطلاع رساني به دانش آموختگان در اسرع وقت به صورت آنلاين دانست.

دکتر حیدریان گفت: در حال حاضر، صدور  گواهينامه موقت، صدور دانشنامه و ريزنمرات، صدور گواهينامه فلوشيپ صدور گواهينامه موقت المثني دانشنامه و ريزنمرات المثني، درخواست صدور گواهي فراغت از تحصيل با ذكر معدل برای شركت در آزمون هاي استخدامي، صدور گواهي فراغت از تحصيل برای شركت در آزمون هاي مقاطع بالاتر و تعويض دانشنامه و ريزنمرات قديم، از طریق این سامانه انجام می شود. وی تصریح کرد که این مدارک برای دانش آموخته دانشگاه از هر جای کشور، قابل پيگيري و دريافت از طریق پُست است.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0