نام : علی

          نام خانوادگی: اکبری

          سمت: مسئول تدارکات بیمارستان

    شرح وظایف و اختیارات

    شرح وظایف

    • 1. پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی
    • 2. پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر
    • 3. تلاش و دقت برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری
    • 4. تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن
    • 5. کسب آگاهی دقیق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمینان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی
    • 6. پیگیری و اقدام جهت حمل اجناس خریداری شده به انبار
    • 7. تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید
    • 8. دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌گردان لازم
    • 9. تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
    • 10. ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواه‌گردان
    • 11. واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد
    • 12. اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه
    • 13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

    آدرس پستی :بوئین زهرا- میدان امام رضا . بیمارستان امیرالمومنین(ع)
    تلفن تماس:  (34224825)(28)(98+)
    فکس: (34225386)(28)(98+)
    پست الکترونیکی:  hosamir@qums.ac.ir
    ساعت کار اداری :شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح الی 14:15- پنجشنبه 7:30 صبح الی 13:15


    6.1.9.0
    گروه دورانV6.1.9.0