معرفی خدمت : 

دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشكي قزوين، بزرگترين گنجينه و سرمايه علمي و معنوي اين مركز و بالطبع كشور بزرگ جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شوند.حفظ شان و منزلت گنجينه هاي علمي كشور و بزرگداشت و تكريم جايگاه ارزنده آنان وظيفه اي بس مهم و خطير به شمار مي رود.معاونت آموزشي دانشگاه در راستاي تحقق اين مهم و احترام به وقت و سرمايه اين عزيزان سامانه ارتباط مجازي ارائه خدمت به دانش آموختگان را راه اندازي نموده است.اين سامانه با هدف پاسخگويي مستقيم و آسان به نيازهاي عمده دانش آموختگان در ارتباط با صدور انواع مدارك و گواهينامه هاي تحصيلي راه اندازي شده است.تمامي دانش آموختگان گرانقدر دانشگاه از اين پس با مراجعه به اين سامانه و تكميل مراحل ثبت نام و درخواست خود قادر خواهند بود بدون نياز به حضور در دانشگاه از طريق شركت پست جمهوري اسلامي ايران مدارك مورد نياز را دريافت نمايند.ما مفتخر از انجام اين خدمت به شما بزرگواران بوده و مشتاقانه منتظر دريافت پيشنهادات و نظرات ارزشمندتان براي ارتقاء و بهبود خدمات در اين سامانه خواهيم بود.


                            جهت ورود به فرم پيش ثبت نام بر روي اين لينك    كليك نماييد 


"از مراجعه حضوري خودداري گردد."


 
"مطالعه مطالب ذيل قبل از ورود به سامانه الزامي مي باشد"

 
دانش آموخته گرامي به منظور دريافت مدرك دانشنامه يا گواهينامه موقت خود ، در انتهاي صفحه فرم الكترونيكي مندرج را تكميل نماييد و منتظر دريافت تاييديه و رمز عبور از طرف دانشگاه بمانيد.

توجه: "لطفا هر مدرك اسكن شده را در محل تعيين شده خود قرار دهيد در غير اينصورت به درخواست شما رسيدگي نخواهد شد."
 
 هدف از ايجاد سامانه:
1. ساده سازي و سرعت بخشيدن براي اطلاع رساني به دانش آموختگان 
2. حذف رفت و آمدهاي غير ضروري و پيشگيري از تحميل هزينه هاي مالي و بروز خطرات جاني
3. صرفه جويي در هزينه سفرها و اقامت در شهر قزوين 

4. امكان اطلاع رساني به دانش آموختگان در اسرع وقت به صورت آنلاين


 
توجه :  در حال حاضر فقط مدارك گواهينامه موقت، دانشنامه و صدور گواهينامه فلوشيپ قابل پيگيري و دريافت پستي مي باشد و ساير خدمات از جمله : گواهي نامه ريزنمرات انصرافي دائم  ، امور بين الملل و فرم شماره 12 و ... به زودي قابل دريافت خواهد بود. 


    دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از فراغت از تحصیل و اتمام تعهدات آموزش رایگان و سایر تعهدات ( در صورت وجود ) می توانند مدارک مربوط به فراغت از تحصیل خود را از دانشگاه دریافت نمایند. سامانه الکترونیکی دانش آموختگان دانشگاه جهت صرفه جویی در زمان، هزینه رفت و آمد و اقامت دانش آموختگان طراحی و اجرا شده است به گونه ای که این عزیزان در دورترین نقاط ایران از طریق این سامانه و با اتصال به اینترنت نسبت به ارایه مدارک اقدام می نمایند و پس از رفع نقایص احتمالی درخواست خود می توانند اصل مدارک فراغت از تحصیل خود را دریافت نمایند. اصل مدارک بصورت پست سفارشی و در کوتاهترین زمان به نشانی پستی متقاضی ارسال می گردد. این سامانه باعث شده است تا زمان دریافت مدارک فراغت از تحصیل از تقریبا بیست روز ( در ثبت نام سنتی ) تبدیل به تقریبا حداقل  چهار روز و حداکثر ده روز کاری شود.

مسئول ارائه خدمت : 

برای مشاهده مسئولین ارائه خدمت اینجا را کلیک نمایید. 

قوانین و مقررات : 

برای مشاهده قوانین و مقررات اینجا را کلیک نمایید. 

مستندات مورد نیاز : 

هر پذیرفته شده باید با مطالعه آیین نامه های مندرج در بخش قوانین و مقررات این میز خدمت به اقتضاء شرایط خود مدارک و مستندات مرتبط را ارایه نماید.

مدت زمان انجام خدمت : 

برای مقاطع کاردانی تا دکتری : 

ثبت نام اولیه وتایید دانش آموختگی توسط بایگانی (مدت 24ساعت)
ثبت نام نهایی واسکن مدارک لازم جهت صدور مجوز ودانشنامه در صورت تکمیل بودن مدارک موردنیازودر صورت آماده بودن دانشنامه (مدت3الی5روز)
در صورت آماده نبودن دانشنامه (مدت 10الی15روز)
ثبت نام نهایی واسکن مدارک لازم جهت صدورگواهی نامه موقت درصورت تکمیل بودن مدارک موردنیاز (مدت2روز)      

 

برای مقاطع تحصیلات تکمیلی : 

 از ابتدای ثبت نام و ارایه مدارک در سامانه تا صدور مدرک و ارسال به نشانی متقاضی
حداقل 4 و حداکثر 10 روز کاری

پرسش های متداول : 

برای مشاهده پرسش های متداول انجا را کلیک نمایید. 

کد رهگیری : 

کدرهگیری دانش آموختگان در سامانه در دو مرحله صورت می پذیرد : 

  مرحله اول : دانش اموخته در سامانه ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت می کند تا زمان تایید توسط واحد بایگانی برای مشاهده اطلاعات از کد رهگیری استفاده می کند. 

مرحله دوم : بعد از تایید دانش آموختگی، برای ایشان رمز عبور برای ورود به سامانه و اقدامات بعدی پیامک می شود. 

 


6.0.15.0
گروه دورانV6.0.15.0