معرفی خدمت : 

ثبت نام اینترنتی مرحله ایی از ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دلنشگاه است که پذیرفته شدگان می بایست به سامانه اینترنتی به آدرس http://er.qums.ac.ir   مراجعه و نسبت به آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام ، اقدام نمایند پس از بررسی توسط کارشناسان اداره خدمات آموزشی ، در صورت تکمیل مدارک درخواستی ، می بایست برگه تاییدیه ثبت نام اینترنتی پرینت و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند. در غیر اینصورت نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مجدد آن اقدام نمایند.

   پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ابتدای هر سال تحصیلی موظف به ارایه مدارک و ثبت نام در دانشگاه می باشند. سامانه الکترونیکی ثبت نام دانشگاه جهت صرفه جویی در زمان، هزینه رفت و آمد و اقامت پذیرفته شدگان طراحی و اجرا شده است به گونه ای که پذیرفته شدگان در دورترین نقاط ایران از طریق این سامانه و با اتصال به اینترنت نسبت به ارایه مدارک اقدام می نمایند و پس از رفع نقایص احتمالی ثبت نام خود در بازه های زمانی تعیین شده توسط دانشگاه نسبت به ارایه اصل مدارک ثبت نام خود اقدام می نمایند. این سامانه باعث شده است تا زمان ثبت نام حضوری و ارایه مدارک از تقریبا ده روز ( در ثبت نام سنتی ) تبدیل به حداقل نیم ساعت و حداکثر چند ساعت اداری شده است.

 

مسئول ارائه خدمت : 

برای مشاهده مسئولین ارائه خدمت در مقاطع کارشناسی و دکتری اینجا را کلیک نمایید. 

برای مشاهده مسئولین ارائه خدمت در مقاطع تحصیلات تکمیلی اینجا را کلیک نمایید. 

 

 

قوانین و مقررات : 

 قوانین و مقررات مقاطع کارشناسی و دکتری 

  • پس از اعلام نتایج آزمون سراسری توسط سازمان سنجش کشور  از پذیرفته شدگانی که جزء لیست باشند ثبت نام به    عمل خواهد آمد.                                    
  • سایر قوانین مرتبط در پایین صفحه عنوان شده است.       

 

 قوانین و مقررات مقاطع تحصیلات تکمیلی 

  • اطلاعات مربوط به مدارک و شرایط ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی در پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت

متبوع به نشانی http://sanjeshp.ir  در دسترس  می باشد.

  • اطلاعات مربوط به آیین نامه های تحصیلات تکمیلی در پایگاه اینترنتی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی

http://vce.qums.ac.ir  و در بخش زیر در دسترس می باشد:

    صفحه اصلی – آیین نامه ها – آیین نامه های تحصیلات تکمیلی

 

مستندات مورد نیاز : 

از آدرس er.qums.ac.ir قابل دسترسی می باشد.  
 هر پذیرفته شده باید با مطالعه آیین نامه های مندرج در بخش قوانین و مقررات این میز خدمت به اقتضاء شرایط خود مدارک و مستندات مرتبط را ارایه نماید.


 

مدت زمان انجام خدمت : 

مقاطع کارشناسی و دکتری : 

4 روز  --  با توجه به شرایط و زمان اعلام نتایج مدت زمان تعیین خواهد شد .   

مقاطع تحصیلات تکمیلی : 

 از ابتدای ثبت نام و ارایه مدارک در سامانه تا ارایه مدارک بصورت حضوری تقریبا 2 روز کاری

 

پرسش های متداول : 

برای مشاهده پرسش های متداول مقاطع کارشناسی و دکتری را کلیک نمایید. 

برای مشاهده پرسش های متداول مقاطع تحصیلات تکمیلی  را کلیک نمایید. 

توجه 1: 
دانشجویان به منظور ثبت نام جهت دریافت پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان از فعالیت های علم و فرهنگی به سایت نخبگان استان قزوین به نشانی qazvin.bmn.ir مراجعه نمایند. 

توجه 2 : 
شرایط و ضوابط بهرمندی از تسهیلات را با کلیک --> اینجا <-- دانلود نمایید. 

کد رهگیری : 

کدرهگیری ثبت نام  در سامانه در دو مرحله صورت می پذیرد : 

مرحله اول : دانشجویان جدید الورود با توجه به کدداوطلبی، کدملی و شماره شناسنامه در سامانه احراز هویت می شوند. 

مرحله دوم : بعد از تایید مدارک ثبت نام، برای ایشان  شماره دانشجویی برای ورود به سامانه و اقدامات بعدی در سامانه درج می شود.

 


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0